keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Sisustusta

Mulla on ollut viime päivinä kauhea sisustusvimma päällä... Silloin pitää saada tehdä jotain kaunista, herkkää ja tyyliin sopivaa<3


Lasten vaipoille ompelin vaippapussin, kun ärsyttää aina ne kaupan muoviset, niistä kun on niin vaikea saaja vaipat poiskin.


Mieheni laittoi tähän ikkunaan nuot peilit ja minä maalasin ja hioin tämän vanhan ja kuluneen näköiseksi. 
Ompelin vielä verhon tuonne ylös ja tarkoituksena olisi koristella vielä lisää kunhan ehtii. Tämä siis vessan peili :) Peilistä näkyy yksi maalattu peiliovi, joka oottelee pääsyä sängyn päätyksi..

2 kommenttia:

  1. Kiva vaippapussi ja kaunis tuo peili:)! Mulla bloggausinto nollassa, jospa joskus tulis takasi. Perhe vie kaiken ajan ja parempi toisalta, että vie, niin tulee tehtyä sitä mikä pitäiski mulle olla tärkeintä juuri nyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sari! Eihän sitä aina jaksa bloggailla ja sillon on hyvä olla lasten kans. Mutta on tää mulle ainakin sellanen vastapaino ja piristys arkeen :)

      Poista