tiistai 14. elokuuta 2012

Tissis

Tässä on miun versio tissiksestä, jota on monessa blogissa näkynyt. Kaavoja minulla ei ollut ja piirtelin ne itse  vanhoista paidoista. Hirvitti alkaa kangasta leikkaamaan, sillä en tehnyt näillä kaavoilla ensin testipaitaa ollenkaan... Mutta onneksi onnistuin!! Oon niin mielissäni ja tykkään tästä ihan kauheasti. Pientä hiomista kaava vielä kuitenkin tarvii, mutta oon tähän tosi tyytyväinen ja varmasti tuun tätä pitämään! Halusin lyhemmän mallin, koska mun vartalolle ei kauheesti sovi tunikatyylinen ellei se ole löysä.. :) 

Kangas on kestovaippakaupasta aivan ihanaa apilatrikoota ja vaaleanpunainen resori ikasyrilta.

Tällainen pikkukaveri halusi testata äidin paidan :)


Edit: lisään tähän vielä sovituskuvan. On paljon paremman näköinen päällä ;)



2 kommenttia:

  1. hieno! mä odotan saavani myös tissis -kaavan tässä piakkoin :)

    VastaaPoista